Menu Close

Projekto „Mano ateitis – mano rankose 2“ veiklos

Šių metų spalį, dalyvaudami neigiamų socialinių veiksnių projekto „Mano ateitis – mano rankose 2“ veiklose, vykome aplankyti sostinės Vilniaus. Ryte, susirinkę į autobusą, buvome pavaišinti mūsų mylimos valgyklos darbuotojos Genutės šviežiai iškeptomis bandelėmis. Pirmiausia aplankėme muitinės muziejų. Buvome supažindinti  su muitinės darbu, istorija, kaip steigėsi muitinės Lietuvoje. Dalyvavome muitinės darbuotojo – šuns „Žiauriai geras“ pasirodyme, sužinojome kaip atrenkami šunys darbui muitinėje.

Kelionę tęsėme žygiuodami Pučkorių atodangos trasomis. Pasirinkę ilgiausią trasą, matėme nuostabų saulės laikrodį, lipome į piliakalnį, grožėjomis aukščiausia atodanga Lietuvoje. Pamatėme prezidento G. Nausėdos namą.

Mokėmės laiką praleisti turiningai, nevartoti alkoholio, tabako, psichiką veikiančių psichotropinių medžiagų. Kelionę taip pat skirta nusikalstamumo prevencijai.

Ir dar – po kelionės turime dar daugiau draugų gimnazijoje.

Luka Kaminskaitė, IIIb klasė

Neigiamų socialinių veiksnių projekto „ Mano ateitis – mano rankose 2“ projekto koordinatorė psichologė Elvira Vaisiauskienė